niedziela, 12 stycznia 2014

LIEBSTER BLOG AWARD

Wyróżnienie otrzymałam od Anny Sikory. Zrobiło mi się bardzo miło, kiedy w komentarzach przeczytałam, że zostałam nominowana, że komuś się podoba to, co piszę. 





„Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Nie było mi łatwo zdecydować, które blogi wybrać. Jest tyle ciekawych! Zajęło mi to dwa wieczory, by ostatecznie nominować następujące:



Oto moje pytania:

1. Zaczynam dzień od ...........
2. Jak często robisz coś dla siebie?
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
4. Co zmieniłabyś w swoim życiu?
5. Co daje Ci największą satysfakcję?
6. Mam słabość do .............
7. Jaki jest Twój wymarzony prezent?
8. Co najbardziej drażni Cię u innych?
9. Twój największy sukces?
10. Nie wychodzę z domu bez ..............
11. Co jest dla Ciebie najważniejsze?

A to pytania, na które ja musiałam odpowiedzieć:

1.  Moja piosenka roku "Pada deszcz, pada deszcz, wieje, wieje wiatr..." Nie znam niestety tytułu. To piosenka, której Mała nauczyła się w przedszkolu i wykonuje ją przy każdej okazji:)
2. Najważniejsze wydarzenie roku 2013 Wakacje z rodziną.
3. W tym roku chciałabym Nauczyć się czegoś nowego, co pozwoli mi się rozwijać.
5. Moją pasją jest ostatnio pisanie bloga i bieganie.
6. Kocham rodzinę
7. Ulubiona książka/autor/autorka w tej chwili Pilipuk
8. Na bezludną wyspę zabrałabym córkę
9.Ulubiona zabawa z dzieciństwa w "Czterech pancernych". Raz byłam Jankiem, raz Marusią.
10. W weekend zazwyczaj ubieram się wygodnie
11. Ulubiona miejscowość na wypoczynek to cicha, odludna. Nie ważne gdzie, byle nie było tłumu i hałasu.



6 komentarzy:

  1. Równiez jestem początkującą blogerką, więc wiem, jak jest nam na starcie ciężko :) Dodaję do obserwowanych i lajkuję na facebooku - widać, że jesteś osobą godną zaintersowania :) Jeśli masz ochotę odwiedź http://elfnaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;-) Postaram się niedługo odpowiedzieć ;-) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Zaczynam dzień od ........... - wtulenia sie w osobe obok :)
    2. Jak często robisz coś dla siebie? - codziennie
    3. Jaki jest Twój ulubiony film? - Dziewczyna z tatuazem
    4. Co zmieniłabyś w swoim życiu? - mniej nerwow, wiecej luzu :)
    5. Co daje Ci największą satysfakcję? - moja rodzina (dzieci, maz)
    6. Mam słabość do ............. - draży czekoladowych ;)
    7. Jaki jest Twój wymarzony prezent? - kilkudniowy wypad we dwoje , no do SPA ;)
    8. Co najbardziej drażni Cię u innych? - fałszywosc
    9. Twój największy sukces? - rodzina
    10. Nie wychodzę z domu bez .............. - podkladu na twarzy
    11. Co jest dla Ciebie najważniejsze? - rodzina

    Pozdrawiamy serdecznie!
    www.multimultimama.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Przepraszam, że tak późno, ale zakręconam okrutnie. Pozdrawiam i życzę sukcesów blogowych :)

    OdpowiedzUsuń