sobota, 4 stycznia 2014

Wokół oczu

Nieprzespana noc, zbyt długie siedzenie przed komputerem, to wszystko odbija się na moich oczach, które są zmęczone i zaczerwienione, opuchnięte i podkrążone. Sińce nie są najgorsze, bo można je zatuszować. Ale z workami jest dużo gorzej. Próbowałam różnych sposobów pozbycia się ich i efekt był marny. Dopiero kiedy zaczęłam stosować INTENSYWNY KREM REDUKUJĄCY CIENIE I WORKI POD OCZAMI SPF15 OPTI-CAPILARIL (Pharmaceris) zauważyłam poprawę już po pierwszym użyciu. A wyzwanie przed kremem postawiłam duże, bo testowałam go po Sylwestrze. Cena 39,90


Z kolei na zmęczone i zaczerwienione, ale również podkrążone oczy stosuję orzeźwiające ogórkowe płatki EYEYE, które są nasączone substancjami kojącymi (świeżym ogórkiem, witaminami B5 i E, wyciągiem z ziół: z kwiatu portulaki, żeń-szenia, herbaty i rumianku, hyaluronatem - naturalną substancją odżywczą skóry) oraz anty-utleniaczami. Efekt jest dużo lepszy, gdy płatki przed użyciem włoży się do lodówki. Cena 29,99



Również rzęsy wymagają pielęgnacji, zwłaszcza kiedy są delikatne i cienkie. Moje przeszły dużo testów, ale właściwe nie znalazłam preparatu, który by je wzmocnił nie podrażniając jednocześnie oczu. Na regenerujący krem do rzęs L’biotica natknęłam się w drogerii Superpharm. Jako, że kosztował niewiele, postanowiłam go wypróbować. Okazało się, że całkiem nieźle nawilża, wzmacnia, wydłuża rzęsy. Efekt pogrubienia jest nieznaczny, ale za to zauważyłam, że zdecydowanie mniej wypadają. Poprawę zauważyłam już po około miesiącu stosowania. Co ważne, krem może być stosowany przez osoby noszące soczewki kontaktowe. Nie jest szkodliwy ani drażniący nawet dla bardzo wrażliwych oczu. Cena ok. 10 zł


I na koniec tusz. W tym przypadku też przeszłam długą drogę poszukiwań tego najlepszego. Wszystkie się kruszyły, rzęsy często były posklejane, widoczne były grudki. Jakoś nie mogłam znaleźć odpowiedniego. Dopiero tusz Clump Defy od Max Factor spełnił moje oczekiwania. Rzęsy są przedłużone i pogrubione, ale zachowują delikatność i lekkość, nie sklejają się i nie ma grudek, tusz nie osypuje się. Wystarcza mi tylko jedna warstwa. Rzęsy są ładnie podkreślone, a przy tym pozostają naturalne. Cena ok. 50 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz