czwartek, 6 lutego 2014

Dla ciekawskich i dociekliwych maluchów

"Dlaczego?" To pytanie, które słyszę kilkanaście razy w ciągu dnia. A był taki okres, ze słyszałam je nawet kilkadziesiąt razy! Nie narzekam. To dobrze, że Mała jest ciekawa i dociekliwa, że chce się uczyć nowych rzeczy, poznawać świat. Ale czasami miło jest wspomóc się czymś we wprowadzaniu młodego człowieczka w tajemnice świata. Kiedy będąc na wyjeździe służbowym, w księgarni zobaczyłam książeczkę pt. "Dlaczego rekiny nie chodzą do dentysty? Historyjki dla ciekawskich dzieci" wydawnictwa Prószyński i S-ka, uznałam że będzie to doskonały podarunek z wyjazdu.


Oczywiście, nie zaspokoi w pełni ciekawości i nie odpowie na wszystkie pytania, jakie powstają w głowie małej ciekawej istoty, ale na kilka na pewno. A wszystko to w formie zabawnych i pomysłowych historyjek, opatrzonych barwnymi ilustracjami.




3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawa lektura, poszukam w mojej bibliotece. Moje dziecko też zadaje mnóstwo pytań,a ja dzielnie na nie odpowiadam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa książka dla ciekawych chcących poznać świat dzieci:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń