niedziela, 23 lutego 2014

Moc olejku arganowego

Od zawsze mam problem z włosami i ze znalezieniem odpowiednich środków do ich pielęgnacji. Są cienkie i delikatne. A większość szamponów powoduje to, że wyglądają jak siano. Z kolei odżywki zbyt je obciążają i po ich zastosowaniu wyglądają jak tłuste. Nie wspomnę już co się dzieje, gdy użyję serum do zniszczonych końcówek. Próbowałam przeróżnych środków, nierzadko profesjonalnych, polecanych przez fryzjerów. Szału nie było. Kiedy w drogerii pojawiła się seria kosmetyków na bazie olejku arganowego, postanowiłam ją wypróbować. A co mi tam. Tyle testów już przeprowadziłam, że jeszcze jeden nie zaszkodzi. Kupiłam szampon, maskę i olejek.


Olejku używam tylko do końcówek (do moich włosów wystarcza jedna kropla). Ku mojemu zaskoczeniu efekt jest zadowalający. Wg. informacji o produkcie Bioelixire Argan Oil Szampon do włosów  z olejkiem arganowym, przywraca włosom blask i siłę, działa antyutleniająco. Chroni włosy przed smogiem i działaniem innych czynników zewnętrznych. Idealny szampon dla włosów matowych i bez życia, delikatny dla skóry głowy. Wzbogacony olejkiem jojoba i słonecznikowym. Bioelixire Argan Oil Maska do włosów ma działanie silnie regenerujące, nawilżające, zwiększające objętość włosów. Widocznie pogrubia i nadaje włosom blask. Działa wygładzająco i nawilżająco na skórę głowy. Idealny produkt do włosów zniszczonych, suchych, matowych i bez życia - czyli do moich. Wzbogacony olejkiem jojoba i słonecznikowym. I na koniec Bioelixire Argan Oil Serum do włosów  regeneruje, nawilża, chroni włosy przez czynnikami zewnętrznymi. Nadaje połysk, likwiduje matowość. Działa przeciwstarzeniowo, powstrzymuje wolne rodniki, nawilża i napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość. Wzbogacony o olejek jojoba i słonecznikowy. Gdy mam problem z rozczesaniem włosów Małej, wcieram kropelkę i po kłopocie:)




5 komentarzy:

  1. Moja koleżanka z pracy używa go do rąk i bardzo zachwala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Wreszcie odpowiedziałam na twoje pytania http://achtamama.blogspot.it/2014/02/ile-jest-blogow-parentingowych-w-polsce.html Jeszcze raz dziękuję za nominację. Miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wypróbowałam już masę kosmetyków do włosów cienkich i delikatnych i jak na razie nie znalazłam idealnego, wiąc może wypróbuję ten przez Ciebie polecany. A jak jest z zapachem olejku? Czy jest bardzo intensywny? Pozdrawiam!
    annability.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe produkty :))
    u mnie wciąż trwa Walentynkowy konkurs - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam wolę olejek arganowy w czystej postaci ;) Możesz używać go nie tylko do włosów, ale i do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń