poniedziałek, 24 marca 2014

Aktywny weekend Małej

Ten weekend można zaliczyć do udanych i aktywnych! Sobota upłynęła pod hasłem czynności pożytecznych. Mała, wzięła udział w akcji sprzątania okolicznych łąk, zorganizowanej przez mieszkańców osiedla. Udało się uzbierać wiele worów śmieci, które spacerowicze pozostawili po sobie. Fajne doświadczenie dla Małej, której zawsze wpajam, że nie można śmiecić. Była bardzo przejęta swoją misją, a przy okazji spotkała się z innymi dzieciakami z okolicy. Choć lepiej byłoby, żeby każdy sam po sobie sprzątał i żeby takie akcje nie były potrzebne.



W niedzielę z kolei, Mała zaopatrzona w ochraniacze i kask, poznawała tajniki jazdy na deskorolce (wymarzonym prezencie urodzinowym) i całkiem nieźle jej to szło. Muszę przyznać, że sama też troszkę pojeździłam i przypomniały mi się "szczenięce lata", kiedy to deskorolka była moim ulubionym środkiem transportu.
No i jeszcze jeden sukces. Mała opanowała jazdę na rowerze bez bocznych kółek. Jeszcze musi troszkę potrenować, ale myślę, że niebawem sama będzie mknąć jak strzała.



4 komentarze:

  1. Proponowałam mojemu mężowi ostatnio, że na spacery z psem będę zabierała worek na śmieci... Nie mogę tego zrozumieć, przyroda taka piękna a między świeżą trawą - śmieci:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie z wszystkiego zrobią śmietnik. Dobrze, że są tacy ludzie jak wy, bo byśmy wszyscy tonęli w śmieciach. A Mała widać, że szczęśliwa i zadowolona z prezentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sprzątanie to bardzo ważny element w życiu przyszłego pokolenia - wystarczy przejść się po okolicznych parkach i lasach, aby zauważyć jak duży jest to problem. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tylko że tak mało ludzi zdaje sobie z tego sprawę. Ja zaś lekko zmienię temat i poruszę coś co mi nie daje spokoju od dłuższego czasu. Chodzi o zabawki z chin- czytałyście kiedyś koleżanki z czego potrafią być zrobione? Żona dostała ode mnie całkowity zakaz kupowania zabawek z napisem "made in china"!!! zabawki ekologiczne takie które wykonane są u nas w polsce, lub gdize kolwiek indziej- ważny by miały odpowiednie oznaczena i producent zapewniał o wykonaniu całkowicie z bezpiecznych materiałów. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń