piątek, 8 listopada 2013

Foliowa Calineczka



W przedszkolu co rusz organizowane są konkursy plastyczne. To bardzo fajne inicjatywy, pod warunkiem, że prace wykonują dzieci z niewielką pomocą rodziców, a nie rodzice ze znikomym, a czasami mam wrażenie, wręcz żadnym udziałem dzieci. Mała bardzo lubi brać udział we wszelkich zajęciach i konkursach, więc i tym razem z ochotą i zapałem przystąpiła do pracy. Temat konkursu: „Co potrafię zrobić z surowców wtórnych”. Dzieci miały za zadanie wykonać figurę przestrzenną lub dwuwymiarową z surowców wtórnych. Pierwszym pomysłem Małej było zrobienie robota, potem był smok, a ostatecznie stanęło na Calineczce. Przez tydzień gromadziłam wszystko, co potencjalnie mogło przydać się do pracy Małej. Pudełka, pudełeczka, plastikowe pojemniczki, zakrętki, butelki, gazety, foliowe reklamówki itp. Kiedy zapadła decyzja co będzie robione, wspólnie wybrałyśmy materiały. Do zrobienia Calineczki Mała wykorzystała kolorowe foliowe reklamówki, butelkę po wodzie i pojemniczki po jogurtach. Ja pomogłam jej przyciąć twarde plastikowe pojemniczki oraz butelkę, reszta to jej dzieło. Rano pomaszerowała dumna, ze swoją Calineczką, do przedszkola.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz