piątek, 20 grudnia 2013

Jazz, soul i świąteczne piosenki

Wydawałoby się, że można mieć powyżej uszu świątecznych piosenek, które już od wielu dni natrętnie wdzierają się w uszy, puszczane radiu, w każdym markecie, dosłownie wszędzie. A jednak nie. Kiedy przekopywałam internet w poszukiwaniu świątecznych prezentów natknęłam się na dwupłytową składankę „Soul Kitchen: Christmas”. (Album zawiera nie tylko muzykę. Wydanie wzbogacone jest o książeczkę z przepisami na świąteczne dania w nowych odsłonach) Nie ukrywam, że to okładka przykuła moją uwagę. Dopiero później zerknęłam na listę utworów i już wiedziałam, że muszę ją kupić. Przesłuchałam piosenki i urzekły mnie. Obie płyty wypełnione są klasykami świątecznej piosenki w wykonaniu gwiazd jazzu, soul. 


Tych utworów słucha się z przyjemnością, a ich łagodne brzmienia pieszczą uszy. Piękne piosenki we wspaniałym wykonaniu, zapach gotujących się świątecznych potraw, tworzą cudną świąteczną atmosferę. Szkoda tylko, że śniegu wciąż brak...

Frank Sinatra - Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

Andy Williams - It's The Most Wonderful Time Of The Year
 

Aretha Franklin - Joy To The World
  
Daryl Hall & John Oates - Jingle Bell Rock

Eartha Kitt - Santa Baby

Sarah McLachlan – Wintersong

Duke Ellington & His Orchestra - Jingle Bells 

Tony Bennett - Winter Wonderland 

The Edwin Hawkins Singers - Oh Happy Day




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz