środa, 18 grudnia 2013

Moje filmy z Meg Ryan

Jest kilka takich filmów z Meg Ryan, do których wracam z przyjemnością i nigdy mi się nie nudzą. To głównie komedie romantyczne, w których Meg (młoda jeszcze i przed zdefasonowaniem twarzy przez operacje plastyczne, ale to i tak mi nie przeszkadza) gra sympatyczne, uśmiechnięte, energiczne i zwariowane „dziewczyny z sąsiedztwa”. Czasami, kiedy mam dość wszystkiego, mam doła, albo po prostu mam ochotę się odstresować, siadam sobie wygonie przed telewizorem, z lampką wina i puszczam któryś z nich.

"Kiedy Harry poznał Sally"


"Francuski pocałunek"


"Miłość jak narkotyk"

"Masz wiadomość"



Nie przepadam za Meg w dramatach. Wyjątek stanowi wzruszający film "Kiedy mężczyzna kocha kobietę".



I na koniec mój numer 1. "Miasto Aniołów". Meg zagrała w nim razem Nicolasem Cagem. Ilekroć wracam do tej wzruszającej historii, pamiętam żeby zaopatrzyć się w duże ilości chusteczek. Oboje są piękni...






2 komentarze:

  1. Miasto aniołów też jest moim numerem jeden

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez kocham filmy romantyczne :) A te z Twojej listy widziałam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń