czwartek, 12 grudnia 2013

Wishlista Małej i Mamy

Zbliżają się święta, czas prezentów i spełniania marzeń. Większość prezentów dla bliskich już kupiłam. Długo myślałam co ja chciałabym dostać, Mała z listą życzeń nie ma żadnego problemu. Każdą zabawkę, którą zobaczy, chciałaby mieć. Moja lista nie jest długa. Małej, zaś chyba bez końca, więc nie sposób przedstawić wszystkich jej życzeń. W związku z tym wybrałam z niej tylko kilka wymarzonych prezentów. Zacznę od mojej.

1. Zegarek  unisex wodoszczelny, na skórzanym pasku, z  Apartu




2. Bransoletka ze stali szlachetnej, YES Steel Collection



3. Sweter zdobiony z zamkami z Reserved


. Srebrne kolczyki z kolekcji Telkari, W.KRUK



 5. Buty do biegania adidas Performance, z amortyzacją w kolorze lila



6. Czarny, pogrubiający tusz do rzęs Max Factor, CLUMP DEFY


 

7. Zmiękczający, nawilżający i odżywiający aloesowy balsam do ust Aloe Lips


8. I jeszcze coś do czytania. Nie jest to arcydzieło literatury ale czyta się dobrze i szybko. "Lisia dolina" Charlotte Link


A teraz lista Małej

1. Lalka z karocą, Steffi


2. My Little Pony, księżniczka Skyla



3. Klocki Lego Friends


4. My Little Pony księżniczka Candence


5. Filly Witchy Magiczny domek


6. Interaktywny pies Bobby


7. Robo Fish pływająca rybka

8. Obrazkowa książka "Misteczko Mamoko"


9. Książka o przygodach żółwia Franklina



3 komentarze:

  1. To ja wybieram książki i prezenty z głowy, dzięki:) A mąż zapoznał się już z tą listą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem, ale nie skomentował:)

    OdpowiedzUsuń