wtorek, 11 lutego 2014

Podwójna nominacja do Liebster blog award

Jakiś czas temu zostałam ponownie i to podwójnie! nominowana do Liebster Blog Award przez http://podwojnie-szczesliwa.blogspot.com/ i http://projektrodzic.blogspot.com/, za co bardzo, bardzo dziękuję. Trochę trwało, zanim znalazłam czas, aby wyszukać 11 blogów, które ja chciałabym nominować, ale wreszcie się za to zabrałam.


 „Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Tak więc przedstawiam moją listę nominowanych:

http://gdyamiska.blogspot.com/

I moje pytania:

1. Co daje Ci najwięcej energii?
2. Co jest Twoją pasją?
3. Największe marzenie?
4. Jaki jest Twój sposób na udany weekend?
5. Jesteś optymistką czy pesymistką?
6. Jaki jest Twój idealny dzień?
7. Co najbardziej cenisz w przyjaźni?
8. Twój największy sukces?
9. Ulubiony deser?
10. Najbardziej cieszy mnie
11. Co drażni Cię u innych

Teraz czas na moje odpowiedzi:

Pytania od podwojnie-szczesliwa.blogspot.com

1. Kobiecość to inteligencja, zmysłowość, subtelność, delikatność, ciepło, opiekuńczość.
2. Mój wymarzony dzień zaczyna się od biegania.
3. Nie wyobrażam sobie życia bez rodziny.
4. Mój ulubiony autor to kiedyś William Wharton. Teraz nie mam jednego ulubionego.
5. W życiu kieruję się to zleży od sytuacji.
6. Ostatnio po głowie biega mi chęć wyjazdu na wakacje.
7. Nie lubię głupoty.
8. Mam ochotę na lody śmietankowe.
9. Gdybym była rośliną byłabym brzozą.
10. Ludzi cenię za inteligencję, wyobraźnię, pasje.
11. Piszę bloga, ponieważ taka przyszła mi ochota.

Pytania od  projektrodzic.blogspot.com

1. Z jakiego powodu piszesz bloga? Odpowiedź jak na pytanie 11 powyżej.
2. Co Cię najbardziej cieszy we współczesnym świecie? Możliwość szybkiego przemieszczania się.
3. Czego najbardziej się boisz? Nie wiem.
4. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia? Bez całusa od córki.
5. Wierzysz w bezinteresowną miłość? Tak.
6. Jaki film bez wahania polecasz? "Miasto aniołów".
7. Jaki (według Ciebie)jest sens życia? Dla mnie moja córka:)
8. Co Cię rozbawia „do łez”? Też moja córka:)
9. Jakie masz marzenie dotyczące boga? Chciałabym, żeby był mądry, ciekawy i chętnie czytany.
10. Wierzysz w ludzi? Tylko w niewielu:(
11. Nie uważasz, że odpowiedzi na te pytania są męczące?:) Na niektóre owszem:)

8 komentarzy:

  1. Wow, strasznie się cieszę i ogromnie dziękuję za nominację. Jeśli mogę się jakoś odwdzięczyć, to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy wyróżnienia :) Mamy podobne fascynacjie,mam na myśli Nasze córki, tylko u mnie jeszcze x2
    Swiatsikuni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam problem ze znalezieniem 11 blogów, jednak trochę tego jest ;D Fajne odpowiedzi, szczególnym zaskoczeniem nie jest, że córeczka to oczko w głowie :P pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za tak miłe wyróżnienie:) Widzę, że mamy córeczki w podobnym wieku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację. Wkrótce postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania:)

    OdpowiedzUsuń